сряда, 27 юни 2007 г.

~*~Chestar ot LP ~*~

ЧЕСТЪР: роден на 20/3/1976 във Феникс, Аризона. Той е последният присъединил се към групата (през 1998-а). Често казва: "Пея от както съм роден. Имам много видеота, заснели как, когато бях на 4 годинки, обикалям къщата и пея странни песнички. Пеенето е било винаги важна част от моя живот и съм много доволен, че мога да показвам таланта си по този начин...". Освен това умее да свири на пиано и китара. В детството си е имал много проблеми: не е бил добре със здравето, а освен това е бил пристрастен към кокаин. Казва, че не се страхува да говори за това: "Може би на нашите фенове ще е полезно ако говоря за това. Ако някой може да отркрие и превъзмогне тези проблеми в себе си. Ако това стане ще бъде много добре. И аз мога да умра, както всеки друг." Заобиколен от музиката на Beatles и Depeche Mode и заинтригуван от Робert Plant и Stone Temple Pilots, каза, че е заминал от Аризона за Лос Анджелис с мечтата си да се посвети изцяло на музука. През това време има малки участия, но без перспектива. Живее така за известно време с жена си Саманта. Честър, на практика, през 1996, едва на 20 години, се оженва... Сега живее със съпругата си в ЛА, две кучета и детето си Draven, роден на 19 Април 2002. За своя семеен живот каза: "Когато съм на турне се събуждам в 2 след обяд и закусвам с един чийз-бургер. Когато съм вкъщи ставам много рано, защото за мен е много важно времето, което прекарвам със семейството си... приготвям закуска, излизаме на някъде, а после гледаме телевизия"... Музикалната му кариера започва много рано, едва на 16 години издава свой албум. Преди в LP, е свирил в други групи. Сегашното име на бандата е родено от една негова идея, която му дошла пред Линкоун Парк в Санта Моника.

Няма коментари: